TOTEUTUIKO RAMIN UNELMA?

Kiitos osuudestasi yhteistyössä!

• Eräs tuttava halusi tulla uskoon. Rukoilimme yhdessä, kertoi Se löytyi! -mission kontaktihenkilö Kiteellä ja Kesälahdella.
  • Etsin syvempää suhdetta Jumalaan ja seurakuntaan, kirjoitti mieshenkilö yhteydenottolomakkeeseen Kiteellä.
  • Yleensä kuulijoita on kirkossa näin runsaasti korkeintaan jouluna, ihmeteltiin Kesälahdella.
  • Erityiskiitos lasten löytöhetkestä. Tätä lisää, toivottiin Niukkalan Seurakuntatalon missiotilaisuuden jälkeen seurakuntamme Facebook-sivulla.

Lähes jokaiseen kotiin jaettiin laadukas missiokirjanen. Tilaisuuksien yhteydessä oli tarjolla kirjoja ja lehtisiä useilla kielillä. Missiokahviossa kohdattiin kymmeniä seurakuntaamme kuulumattomia. Myös neljässä yleisessä tilaisuudessa, Jippii -perhetapahtumassa ja RoniSamuelin rap-konsertissa valtaosa kuulijoista oli seurakuntaamme kuulumattomia. Ennakkojutut paikallislehdissä tipahtivat tuhansien ulottuville. Facebookissa saavutimme yli 7 000 ihmistä. Kiitos yhteistyöstä tässä laajamittaisessa kylvötapahtumassa!

Minulle koskettavin missiokokemus oli Ronin konsertissa, kun kuulin Yhteisötalon hämärässä salissa kymmenien varhaisnuorten, nuorten ja nuorten aikuisten rukoilevan yhteen ääneen ”syntisen rukouksen”. Eräs heistä oli yksi lasteni lapsista. Tuo rukous kuulosti taivaalliselta sinfonialta. Kauniimpaa ei ole. Tätä lisää – uskoontuloja!

• Missiossa tulee uskoon 10 ihmisiä, virkkoi verkkaiseen tyyliinsä Raimo Ikonen johtoryhmälle unelmastaan keskustellessamme tulevaisuudesta.

Toteutuiko Ramin unelma? En tiedä. Ehkä Raimo tietää. Samoin Herra, jonka luona hän on ja odottaa meitä.

Hyvää joulua toivottaen, Kari Pölönen