Marko Selkomaa Kiteellä

Se löytyi! Toivoa, rohkeutta ja iloa tarjolla helluntaiseurakunnan kesäisessä jumalanpalveluksessa.
Varkautelainen pastori Marko Selkomaa vierailee Kiteellä ja Tohmajärvellä su 9.6.2024. Kansanläheisestä julistustyylistään tunnettu Selkomaa odottaa mielenkiinnolla tulevaa vierailua:

On kulunut jo useampi vuosi, kun viimeksi vierailin kiteellä ja Tohmajärvellä missiotapahtumien merkeissä. Alueen ihmiset ovat mukavia ja karjalainen
vastaanotto on sydämellinen, savolainen saarnamies toteaa.

Marko Selkomaa on syntynyt ja kasvanut Varkaudessa. Puolisonsa Eliisan kanssa, he muuttivat 27 vuoden jälkeen takaisin kotikonnuilleen Varkauteen, jossa Selkomaa toimii helluntaiseurakunnan pastorina. Pastorin toimensa osana Selkomaa on kirjoittanut 10 kirjaa ja vieraillut kaikilla mantereilla evankeliumiskampanjoissa ja konferensseissa puhujana. Vuodet 2000-2013 hän asui Kanadassa, jossa toimi Thunder Bayn seurakunnan pastorina ja viimeiset 10 vuotta he asuivat perheineen Seinäjoella, josta käsin Selkomaa on tehnyt julistustyötä.

Se löytyi! -tilaisuudessa saarnaan Jumalan Sanaa ja kerron kansanläheisesti evankeliumia Jeesuksesta Kristuksesta. Palvelen myös mielelläni rukouksin ja
rukoilen ihmisten kanssa. On hienoa kuulla jatkuvasti kiitosaiheita eri puolilta Suomea, kuinka Jumala on vastannut rukouksiin, Selkomaa avaa tilaisuuden
tarkoitusta.